نوشته شده توسط : javaneh

بسیاری از افراد فکر می کنند که سئو و بهینه سازی سایت کار بسیار سخت و دشواری است! چگونه سایت خود را سئو کنیم در صورتی که واقعا اینطور نیست! اگر شما اصول سئو را کامل یاد بگیرید می توانید سایتتان را در نتایج اول گوگل و صفحه اول گوگل بیاورید. برای افرادی که سایتشان را راه اندازی کردند سئو و بهینه سازی سایت مهمترین وظیفه آنهاست. زیرا اگر شما سایتتان را سئو و بهینه سازی نکنید نمی توانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران زیادی سایت شما را پیدا کنند.

مبحث سئو مثل مبحث طراحی و ساخت سایت نیاز به علم برنامه نویسی و کد نویسی ندارد یعنی شما خیلی راحت با گذراندن یک دوره آموزش سئو می توانید مباحث سئو سایت را به صورت کامل و جامع یاد بگیرید.

 

سئو برای فروشگاه های اینترنتی و تمام وبسایت هایی که میخواهند و فعالیتشان را شروع کنند بسیار مهم است. یکی از روش های بازاریابی اینترنتی کاملاً رایگان است که شما می توانید با استفاده از سئو وب سایتتان مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کسب و کارتان کنید.

مبحث سئو یک مبحث بسیار مهم است است که در این مقاله می خواهم پاسخ سوالتان را که چگونه سایت را سئو کنیم قدم به قدم و مرحله به مرحله به شما آموزش بدهم. پس همراه من باشید تا به شما بگویم که چگونه می توانید سایت خود را سئو کنید.

چگونه سایت را سئو کنیم ؟

سئو یا seo به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل است. شاید بپرسید که سئو چگونه عمل میکند یا چطور با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت می توانیم در نتایج اول گوگل دیده شویم؟

گوگل با توجه به الگوریتم هایی که دارد سایت ها را رتبه بندی میکند. همیشه سایتی که تمام قوانین گوگل را رعایت میکند و به صورت اصولی مورد پسند مردم است در نتایج اول گوگل قرار میگیرد.

برای اینکه شما بتوانید سایت تان را به صورت حرفه ای سئو کنید باید تمام مباحث سئو را کامل یاد بگیرید. که در این مقاله می خواهم قدم به قدم و مرحله به مرحله شما را با بهینه سازی سایت و سئو آشنا کنم. همراه من باشید تا وارد مباحث اصلی سئو و بهینه سازی سایت شویم.

چرا باید سایت را سئو کنیم ؟

سئو در کسب و کارهای اینترنتی نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه به صورت کامل به شما آموزش داده ایم که چرا باید سایت خود را سئو کنید.

1-با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت میتوانید کاربران زیادی را جذب کسب و کارتان کنید و با بازاریابی اینترنتی بر روی آنها می توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید.

2- بهترین روش برای جذب کاربران هدف سئو سایت است. کاربران هدف افرادی هستند که حاضرند بابت محصولات و خدمات تان به شما پول بدهند. اگر اصولی سایتتان را سئو کنید می توانید به صورت نامحدود کاربران هدف زیادی را جذب کسب و کارتان کنید.

3- سئو کاملا رایگان است. اگر شما اصول سئو را کامل یاد بگیرید می‌توانید به صورت کاملا رایگان سایت تان را سئو کنید.

4- با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت دیگر نیازی به هزینه های اضافی مثل هزینه تبلیغات ندارید و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

5- وقتی سایت تان را سئو می کنید و در کلمات کلیدی مدنظرتان به نتایج و رتبه های اول می رسید درآمدتان افزایش پیدا میکند. یعنی سئو با درآمد سایتتان یک رابطه مستقیم دارد و وقتی در کلمات کلیدی مدنظرتان به رتبه های اول می رسید با توجه به اینکه افراد زیادی وارد سایت تان می شوند از شما خرید می کنند.

نقش سئو در سایت چیست؟

نقش سئو در سایت به این صورت است که وقتی سایت تان را بهینه سازی می کنید و در کلمات کلیدی و یا عبارت هایی که مخاطبان و کاربران در گوگل جستجو می کنند به نتایج اول گوگل می رسید.

به عنوان مثال وقتی سایتتان را روی کلمه کلیدی ” کسب و کار اینترنتی ” بهینه سازی و سئو می کنید باعث می شود که به مرور زمان بر روی این کلمه رتبه بگیرید. وقتی روی این کلمه به نتایج اول گوگل رسیدید وقتی کسی کلمه کسب و کار اینترنتی را جستجو می کند، وقتی سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود باعث می شود که افرادی که این کلمه را جستجو می کنند وارد سایت تان شوند.

اگر بتوانید محتوای کامل و جامع در اختیار این افراد قرار دهید و مشکلات و نیازشان را برطرف کنید مسلماً به شما اعتماد خواهند کرد و این باعث می شود وقتی نیازشون برطرف شود و به شما اعتماد کنند و از محصولات و خدمات تان استفاده کنند و این یک معجزه در کسب و کارهای اینترنتی است.

چگونه سایت خود را سئو کنیم ؟

برای اینکه سایت تان را سئو کنید باید تمام مراحل سئو را کامل یاد بگیرید و مرحله به مرحله سایت تان را سئو کنید. برای اینکه شما سایتتان را سئو و بهینه سازی کنید و به نتایج اول گوگل برسید باید سه مرحله سئو که عبارت است از انتخاب کلمات کلیدی، سئو داخلی یا on page seo، و سئو خارجی یا off page seo را انجام دهید.

در مرحله اول شما باید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند. به عنوان مثال همین مقاله که در حال مطالعه آن هستید برای کلمه کلیدی ” چگونه سایت را سئو کنیم ” بهینه سازی شده است. وقتی کسی کلمه چگونه سایت را سئو کنیم را در گوگل جستجو می کند سایت ما در نتایج اول گوگل دیده می شود و باعث میشود که کاربر وارد سایت ما شود.

در مرحله دوم شما باید تمام اصول سئو داخلی یا on page seo را کامل انجام دهید. منظور از سئو داخلی به مجموعه کارهایی که شما باید داخل سایت انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و موتورهای جستجو بهینه سازی شود. البته در ادامه به صورت کامل و جامع تر شما را با انتخاب کلمات کلیدی و سئو داخلی آشنا خواهیم کرد.

در مرحله سوم باید اصول سئو خارجی یا off page seo را انجام دهید. منظور از سئو خارجی به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت انجام دهید تا سایت تان برای گوگل بهینه سازی شود را سئو خارجی می گویند.

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: